asså guuud!

Fyfan vad jag hatar alla anonyma. ¨
Ingetsom har häntpå min blgg men på en kompis.
Det var det värsta jag sätt, jag förstår inte hur man kan vara så elak! Så fult, ni kanske självaserbraut (inte vet jag) men det är insidan som räknas och där är ni jävligt fula -.-


Du är finnast älsk, Lyssna it på dom små stackarna<3






hihi
aja
 nuu äre skola och idag är det sista dagen innan posklovet!
Jag ska redovisa massa idag och sen så glömmde jag kursen som skulle vara inämnad idag :(

Men om klasssen har varit snäll får vi godis (a)

men klockan lurade mej idag )det är första april)
Jag satt den på 6 sen gick jag inte upp förs kvart över men sen visade det sej att klockan var 7 så det vart lite sträsigt...


men men
puss puss

Kommentarer
Skrivet av: Mia

Fan va jag hatar alla viärmycketsnyggareändejbarn!

2010-04-01 @ 11:32:24
URL: http://miiiisa.blogg.se/
Skrivet av: Ruvejda

Aw gmn, tack!<3

Emely är den bästa vännen man kan ha! <3

2010-04-01 @ 12:52:42
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0