Das hare is braoun!

(jag kan inte stava elr prata tyska)



Nu är håret brunt! :O
det blev jätte bra men det har fortförande insalg av rött så det ser ut som om jag har brunt hår med röda slingor!
För och efterbild får ni senare för att jag har inte fått bilderna på min dator en.

Tack Jekka för att du färjade det så bra^^


IDAG FYLLER MAJA 7 ÅR!
GRATTIS TILL HENNE!


jag köpte ett gosedjurhund och ett hello kitty lepglans till henne, och jag köpte hello kitty hårpännen till mej:)
 
(webbcame bild)

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Nu är vi tvillingar :D:D:D<3

2010-04-04 @ 11:53:38
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0