Jag vann!

Hihi, jag van tävlingen på kokorochans blogg!
Jag blir reklamerad i alla inlägg i en vecka^^
Skojigt<3
Hamtaro.gif Hamtaro! image by flickagal07

Men det dåliga är att jag kan typ inte blogga på 4 dagar...
För att jag sak sova hos pappa och jag glömde internet :O
Men vi kanske sak ut och ge sumo och sally (mina kattar) mat så då kan jah kanske hämta det... 
 

Jag sitter vi jessicas dator och bloggar nu om ni undrar.

men alla som ser det här kan ju ta och följa min blogg via bloglovin, det är bara att klicka här eller på cupcaken i menyn (a)
Snälla????????????? 
hamtaro.gif Hamtaro image by manganime91801
 

jag är hungrig... därför ska jag gå hem och äta nu, hejdå!

Hamtaro.gif hamtaro image by journiesky

Kommentarer
Skrivet av: Kokorochan

Svar: grattis ännu en gång :D



kramar<3

/kokorochan

2010-04-12 @ 23:57:01
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0