Shoo!

Idag i skolan så mins jag inte vad jag gjorde på förmidagen, elr innan lunchen hade vi en föreläsning... om dä va intressant att höra.
På lunchen fivk jag gå o ta någon jätte äklig vegitarisk paj (jag är vegitarian) åt alla för all vill ha den xd
Efter lunchen gick jag amanda, ruvejda och olivia till ica och jag och vejda köpte cola ^^
Fast jag fic panik för att det kostade 10 kr för två men han i kassan bara "11" o jag ahde bara en tia men vivar tvunga att betala oanten -.- fast olivia var min hjälte o hade en en krona<3
Sen gick vi till strömparken och sjöng.
Men sen gick alla o så vare bara jag och ruvejda kvar o vi sola men sen kom amanda och då... jag kan inte skriva det jag tänkte skriva för jag har ingen aning om hur det stavas...
Men ialle fall.
Vi var där o så... väldigt länge.



Puss o adjö !
 Älskar vädret btw ;D


Kommentarer
Skrivet av: Mari

här regnar det bara xD Har inte alls varit speciellt trevligt väder idag :(

Ha en underbar kväll! :)

2010-04-15 @ 18:10:04
URL: http://coventina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0