Självförtroende

Idag var det som sagt friend dag och jag och ruvejda höll i massa lekar och nästa alla i gruppen (jag säger inte alla)  tyckte att det var tråkigt o var negativa och visade ingen respekt för mej o ruvejda.
Folk påvärkades av grupptryck och sa visa konstiga saker.
Så jag och ruvejda blev lite arga och gjorde om schemat lite och pratade i typ en timme om respekt och grupptryck.
Jag är väldigt glad för det för efter det så känndes det som jag hade förbättrat mitt självförtoende.
Folk värka väll fatta vad vi menade men vissa värkar ju uppfatta mej som lite blyg så dom fick se en annan sida av mej idag.

Men jag vill bara säga att om någon har väldigt dåligtsjälvförtroende så är mitt tips att göra någon ting som man tycker är väldigt läskigt, typ utmana sig själv lite.

Det funkar, jag vet att det kan kännas läskigt men våga<3




Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Precis! Åh gud jag dog typ där framme haha! Men jag är nöjd :) o stolt!<3 Man måste verkligen våga,det är it hela världen.

2010-04-29 @ 21:02:34
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0