Svar på frågern i frågestunden!

Postat av: Kokorochan

Fråga: Vilken är din favorit sötsak? :D alltså vad äter du helst, t.ex. glass eller godis eller tårta eller cheesecake? aa du förstår säkert vad jag menar xD

kramar<3
/kokorochan

svar: jag gillar allt det där men cupcakes,kakor o ben&jrs <3

line76.gif picture by Ahiruchan 
Postat av: Mia

Varför är du bäst?<3

 Svar: ingen aning du mia^^ <3

line76.gif picture by Ahiruchan 
Postat av:Namnlös?

Är du intreserad av Japan?

Svar:
abolut! dröm resan går till tokyo<3

line76.gif picture by Ahiruchan 
Postat av: Någon, hihi

1. Tycker du att du är söt?
2.Får du många komplimanger?
3. Vilken är din favorit film?
4. Ser du på någon speciel tv serie?
5. Hur länge har du bloggat?
6.vad gör du på fritiden?
Tackar för svar!

svar:
1. inte så värst...
2. Lagom.
3. svår fråga men alice in wonder land,remeber me, twiligt och new moon.
4. Andra avenyn, scrubs ibland och drömmarnas trädgård.
5. Jah har haft flera bloggar men dom flesta är borttagna men här är en som är kvar!
6. dansar, pärlarplattor och är med vänner o går på nya ävenyr!
varsegod!
line76.gif picture by Ahiruchan 
Postat av: Anna

Hej :) Jätte bra blogg du har! :)
Min fràga är: varför heter din blogg cookii? är det för det är gulligt eller är den nàgon mening backom deT? det är ett jätte gulligt namn pà en blogg :D


svar:
Tack! Jag älsar kakoor, jag älskar att äta kakor, jag älskar att baka kakor och jag älskar att bjuda på kakor! Jag brukar dela ut onsynliga kakor med olika smaker helt gratis!

line76.gif picture by Ahiruchan 

Postat av: Psycho teddy

gillar du an cafe?

//psycho teddy

svar:
Abolut jag lyssnar på dom ibland men jag var ett större fan förut! jag har till och med en an cafe tröja, vet inte om man ser det på bilden men endå!
 


line76.gif picture by Ahiruchan 

Postat av: amandariiin :D

Emelys favorit sötsak är cupcakes!!! :D§

vill du ha en kaka?? (a<3

 Svar:
Det där är min menig amanda!
Skoja, klart jag vill!?

Haha cupcakes...mums<3
line76.gif picture by Ahiruchan 

Postat av: mums...

Äpplä...<3

 Svar: jag har bara testat äpple men okej äpplä kanske oxå är gott?

line76.gif picture by Ahiruchan 

Postat av:Namnlös

Söt blogg!
1. Har du någon favvo färg?
2. Hur gamal är du?
3. Gör du något på fritiden?
4. Gillar du sötsaker?
Hihi...tack för svar! Najs blogg!


Svar:
1. jag gillar alla färgar utom brun!
2. 14 snart
3. Dansar och pärlarpärlplatto;D
4. Mitt liv<3

line76.gif picture by Ahiruchan 

Postat av:

Gillar du converse?
Va lyssnar du på ör musik?

 Svar:
A det gör jag, jag äger ganska många (a) 
Mina favorit band är green day och paramore men jag lyssnar väldigt mycket på japansk musik som tex
Buono!

line76.gif picture by Ahiruchan 

Postat av: Jenny

Hur länge har du bloggat ?
Hur länge tror du att du kommer hålla på att blogga?
Gör du din egen design?
Vilken är din favorit färg vet att den redan ställts men men :D <3

Svar:
Som sagt, jag har haft felra bloggar men jag vet faktist inte...
Ingen aning så länge jag känner fört!
den jag har just nu har jag gjort själv:)
Alla färger som sagt!

line76.gif picture by Ahiruchan 
Postat av: Fia

Vad har du för hobby?
Kan du säga 3/4 saker ingen av dina läsare viet om dej?
Har du sånna fina ögon eller har du linser elr redigerar du dom?

Svar:
dansar o pärlar
hum...
Jag har många tvångstankar.
Jag måste varje vardags morgon gå upp klockan6 o se på drömmarnas trädgård...
 
Min favorit är makka pakka (han i det väntara hörnet den lilla)

Jag har inga linser och jag redigerar inte mina ögon dom är naturliga. 
line76.gif picture by Ahiruchan
Postat av: Bea

Bäretta någoting elr felra saker som ingen vet om dej.
Vad tycker du om fjortisar,emosar och nördar?
min sista fråga var lite seg, jag vet^^

Svar:
haha samma fråga igen.
men jag ser på talang (repris) nu... 
och jag skrev allt men det försvan så jag håller på att skirva om så jag är lite iriterad,...
jag funderar på att klippa mitt hår kort!
Fjortisar: haha jag vet inte men alla är olika.
Emosar: Jag har själv varit emo faktist. Men jag tycker att dom flesta är söta o snälla men jag gillar inte sånna som är negativa men jag tror att vissa får fel uppfatning om dom.
Nördar: hahahahahahawhahahahahaah jag vill skriva en sak men det får jag inte för dom som ja vill skriva om xd men men I <3 Nerds


line76.gif picture by Ahiruchan
Postat av: wilmma

Vad har du för kamra?

Svar: en nikon D3000 ;D
line76.gif picture by Ahiruchan
TAck för alla fråger o jag hopppas att ni är nöjda med svaren!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0