Sommaren snart slut?

Nu är jag lite ledsen :/
Sommarlovet är slut när som helst, det har gått för fort tycker jag. Dom två första veckorna gick sakta men sen gick det jätte snabbt! Men jag kommer göra antingen en video eller enväldigt stor bildbomb som ska innehålla allt från sommaren 2010!
Jag mins när vi satt i skolan i våras och prata om hur kul sommaren skulle bli o ci skulle åka till grönan och allt, men nu är det nästa över och det känns inte som jag har träffat alla jag ville än.
Men sen är det tragiskt att det är skola snart, det ska bli kul att träffa kompisar så klart men inte själva skolan.
Alla säger att 8:an är värst oxå O.o
men jag får väll bara bita ihop?
Men jag måste ha en ny skolväska men hittar ingen, jag vet inte hur jag ska ta mej till.

Just nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska hitta på.
Har ätit massa godis så jag nästan spricker, jag måste börja vara snäll mot mej själv snart.
Jag vet inte vad som händer senare, sätter kanske på en film eller nått.

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Åh! Jag blev lite ledsen nu med, men jag längtar lite till skolan för vi har pratat så mycket om det! Menmenmen jag tkr vi ska ses så mycket vi kan! Sen blir det agustifest o grejer :D

2010-08-07 @ 23:36:03
URL: http://vejjjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0