when I say Justin U say Bieber! Justin .... !

Nemen godag, denna dagen har varit lite speciel ^^
Först så skulle vi skriva en bärettelse på morgonen och det var knäpp tyst i klassrummet och min mage fick värsta dampet och börja kurra massa (hahaha) och jag och ruvejda as garva (tyst) och sen på lunchen fick jag och jessica åka hem till henne och hämta en saj som vi skulle lämna in men det börja öööös regna så fort vi gick ut till cyklarna -.-
Sen så var vi tvungna att snabba oss och vi åt typ bröd med inget till för vi va så hungriga xd
Sen cykla vi tillbax och då vare läsförståelse och då börja ruvejdas mage kurra (XD) och in stol knarra värsta haha.
sen efter skolan satt jag olivia, ruvejda och julia ett tag och sen gick Julia och olivia och då satt jag och ruvejda i skolan i två timmar???
haha och dansa typ framför alla lärare och prata med lite olika elever.
Liten underlig dag detta....
och den 5 september fyller kotten år och jag vet vad hon ska få! :D <3
Långt inlägg...
Liten efter bild (ser ut som jag blundar men det speglar sig bara)

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

BIEBER! :D

HAHA det va pinigt för det va bara vi som hördes i klassrummet, o bilden haha på KANTE :$<3

2010-08-25 @ 22:15:55
URL: http://vejjjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0