Buss frabiken!



Idag var jag och lovisa och jessica på bussfrabiken (man blir alldrig för gammal för sånt)
Vi fyller ju 14 i år så vi är ju inte det än (a)

Men man måste ha med sej en vuxen men vi lyckades komma in endå ;P

Det var as kul! Men vi skämnde ut os massa (haha) Först skulle lollo göra en egen mjukglass och då var det tvungen att stå någonting men det gjorde det inte och massa personal fick hjälpa henne (orkar inte förklara)

Sen hitta jag en krona som låg i en atomat som hade fastnat och ¨då sa jessica att om vi säger att det är våran krona som har fasnat så kanske någon tar bort den o så får vi den, så då gick lovisa ochsa att ´"hennes krona hade fastnat i atomaten" och då kom en från personalen och hon skulle ta bort den men den satt fast. o då kom vi på att det kanske var en enkrona och man måst ju betala med en 5 krona och lollo ba till hon som skulle ta bort den
- Jag kanske råka lägga ner en 1 krona i stället
personal tjejen bara
- Men det står ju att man ska betala med en 5 krona
Lovisa:
A men jag kanske så fel
personalt tjejen:
Nu har maskinen gått sönder
Jag börja as garva



Sen var det massa andra grejer som hände som jag inte orka skriva om ^^





Kommentarer
Skrivet av: Emma

tack :)

är allt bra med dig ?

kram

2010-02-23 @ 18:00:44
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Haha! Hoppas pengen sitter kvar imorn <3

2010-02-23 @ 19:41:29
URL: http://miiiisa.blogg.se/
Skrivet av: lovisa (:

hahahahahahahahah, ba: oj, de kanske va en enkrona :d <3

2010-02-23 @ 21:00:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0