Hos jessica...Fortförande ;D

ECLIPS VAR FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Orkar inte recensera den för det ända som går att säga om den är att den var vääääääldigt jätte bra!
den får 5+




Sov hos jessica igen, jag typ bor här?
Faast hon åker till berlin snart så jag måste bo här.
Men ska hem snart, för jag måste sova känner jag.

(jessica sover typ nu)


Igår såg vi på enu mera film efter bion o jag somna framför datorn, hände inte så mycket mera. Elr vi var typ i folkparken och runt om kring där på cen cykel tur och kom hem 23:00 elr nått?
Sen ville vi till halvars men hade inga pengar :/

Pöööööss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0