ilu

dagens låt: Like omg baby
dagens frisyr: utsläppt och oplattat och fult
dagens smink: det vanliga
dagens klädsel: shorts och stor vit t-shirt med någon konstig text ;D
dagens planer: åka bort någon stans som jag inte vet vad det heter och sen va hundvackt
dagens vill ha: Pengar
dagens saknad: Alla<3 
dagens tråkigaste: att jag ska åka
dagens finaste: alltid samma Jb
dagens kram: mamma ^^
dagens humör: sådär bra
dagens mående : sådär glad
dagens borde: sova mera 
dagens parfym: ingen just nu 
dagens bästa: Kakor<3
dagens sysselsättning: hundvakt
dagens längtan: Alla som är borta kommer hem? 
dagens kärlek : puss!
dagens skratt: inte skrattat idag (gid vad hämslt det lät :D)
dagens tanke: Packade jag ner hörlurarna?
dagens irritation: inget
dagens smycke: örhängen
dagens just nu: bloggar
dagens önskan: Att min största önska slog in... :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0