Jag har tråkigt

Jag har typ inte skrivit vad jag har gjor denna vecka när jessica varit hos mej men här kommer info... om jag minns.
Söndag: kom hem och sov typ...
Måndag: åkte till Maxi och jag köpte en t-shirt med jorbubbar på och ett linne med en muffins och en cupcake på (dom var med på bildbomben) sen på kvällen kom ruvejda och sov över hos mej och jessica och vi typ badade och filma massa konstiga vidios
Tisdag: jag, jessica och ruvejda gick till stan och jag minns inte exat vad jag köpte... elr köpte jag något? JA! ett kort linne med en svan på från monki... haha
onsdag:jag tror det var på tisdag kvällen vi åkte till svärtinge och va med mia... men minns inte säker och sen gjorde vi inget spec på onsdagen? elr var det då vi gjorde amerikanska pankakor?
Torstag: Gick på stan igen med ruvejda och jessica och köpte ett linne och en tröja från monki...
fredag: hyrde en sykisk läskig film och åt godis... och sen såg vi det rengnar köttbullar... haha
Lördag: såg på någon konsig filkm och fixade min jb vägg

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0