Dagens

Dagens låt: Pick me- justin bieber <3
Dagens frisyr: uppsats med roset
Dagens smink: fontadion och mascara o svart och lila kajal
Dagens Klädsel: shorts och en edward t-shirt.
Dagens Vill ha: Min jb tröja
Dagens Saknad: Ruvejda
Dagens tråkigaste: hum... att jag inte har pengar :/
Dagens finaste : Justin
Dagens Kram: Amanda antagligen för att inte sätt henne på hela sommarlovet men idag får jag träffa henne!
Dagens humör: Kan inte va gladare!
Dagens mående:  super, förutom lite trött.
dagens måste: vet inte...

Dagens Parfym: har ingen på mej just nu men jag får låna av jessica (escada)
Dagens bästa: Eclips så klart?

Dagens sysselsättning: Bio
Dagens längtan: Liseber med jessica (om det nu blir något)

Dagens fundering: om eclips är bra, som den antagligen är.
Dagens kärlek: vänner och jb

Dagens Skratt: haha tanken på igrå... jag är ute och cyklar.
Dagens Tanke: många.

Dagens irritationsobjekt: att justin inte är i sverige ... ^^

Dagens smycke: ingenting
Dagens nu bara: :)

Dagens önskan: alldeles för många önsknigar just nu :D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0