Fredagsmys

Nu äre fredag och bara en vecka kvar till sommarlov!
Idag har det varit fint väder och skojigt i skolan och efter skolan solade jag och jessica men presis innan så vare en dum fågel som bajsa på mitt ben :o
USCH!
Jag somnade i solen i typ en timme o sen åt vi glass oxå.
Nu är det typ kväll? och jag har inget att göra, på fredagar brukar man ju alltid va med folk men inte idag... elr jag vet inte varför o jag vill va med någon men kan inte för jag är helt instängt på landet för jag inte fick sova hos pappa idag... :'(
Men hoppas det händer någe skoj snart!


HÄr är en bild från... onsdag! elr vare från dä? Min mobil är ju borta så jag kan ju typ inte lägga upp några bilder men jag kopiera en från jessicas blogg så bara för det måste du tittta på den http://photobyjessica.blogg.se hoppas jag skrev rätt!
 
som ni ser på bilden är mitt hår jätte blekt så jag har färgat det nu, belv lite för mörkt kankse... vet inte^^ 
 
bilden är värkligen hämsk...

Kommentarer
Skrivet av: jessica

:D



Bilden är verkligen vacker* !! <333

2010-06-04 @ 22:10:32
URL: http://photobyjessica.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0