Jag har tråkigt.

Vad har du för bakgrund?
en bild på justin bieber<3
Ringsingnal?
Sonny ericsson

Hur mycket batteri har du kvar? 
75%

Vem ringde du senast?

okänt nummer som sicakr sms till ruvejda.
Vem ringde dig senast?
pappa

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?

möt mej, det är mörkt.

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Julia fylking

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?

på fredag<3

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Funderar på att hälla en blå färg på mitt hår?? Vad tycker ni? :)<3

Vad står det i ditt första utkast?

Jag tror jag har gått vilse...

Och ditt 5:e utkast?

har bara 2

Har du några sparade medelanden?

Japp

Har du något i utkorgen?

Nej

Vad är rekord på snake på din mobil? 
haha jag har inte snake

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Fillippa p

Vad har du för kontakter som börjar på J?

har inte så många på grund av ny mobil med nytt nummer och så men:
Jessica S
Julia F
Jag
Jessica G

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
står inte å¨mobilen och orkar vrkligen it räkna

Vad står det i dina anteckningar?
haha det finns många:
Justin bieber<3
Jag är bäst:*)
puss
Jag är his ruvejda utan anledning :O

Har du privatnummer just nu?
ne

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0