Men shoo, skolavsluting snart då?

Absolut!

info:
kul kul
först vaknade jag alldeles försent
sen hem till jessica och sen cykla till skolan.
Förhörde jessica på kursen
Spelade spel på rebeckas nya mobil
sen hade jag samling, mins inte vad jag gjorde där.
Sen gick jag, ruvejda, julia och natalie ner till cafet och ruvejda och natalie prata alvar.
Det belv lite tårar så julia och emely rykte in!
Jag förklarade att vi ska klara det här tillsamans ruvejda!
Alla belv sams
sen gick vi till tysta rumet och jag förhörde julia på kursen.
Sen gick vi till amanda och då fick jag förhöra henne på kursen
sen hade amanda och julia semenarium
sen gick jag till bax till ruvejda och natalie och började rita
sen gick ruvejda och natlaie till lunchen och jag vänta på julia för jag hade hennes väska.
Sen efter 10 minuter kom julia och amanda
Vi gick till lunchen
Det hade gått bra för dom!
vi åt äklig mat och jag drack julias lingondricka och åt amandas pasta sallad.
sen så trodde julia att jag var sebbastianm, det var kul.
sen hade vi en kort rast.
sen vare samling och då körde vi en tråkig musik lek, som sen jag & ruvejda inte ville va med på så vi "jobba"
Vi pratade med jessica.
Ruvejda gjorde körkortet.
Nu är jag hemma hos jessica för att jag slapp att prata med pappa idag...
Vi har roligt. 
  




Värd att lyssna på, remix på omg med uscher och baby med justin biebr o massa andra!
Jag tycker den är sommrig och glad! Justin kommer in 3:17
 



Jag giillar ^^

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0