Kolmården!

Heeeey!
Idag följde jag med jessica och hennes mamma och maja till kolmården. Vi åkte karulsel och titta på djur och vi åt galss.
Här kommer en liten bildbomb!
Jag ville haöronen fast dom kosta 39:- så jag hade inte råd...
Det här är inte mitt favorit djur från kolmården men dom är roliga att fota!
Mitt favorit djur finns inte på kolmården.... 
lortgris?
Jag tog typ inga bilder med kamran på delfin showen men jag tog med mobilen så dom kanske kommer upp senare.
Det här är en av mina favorit djur!
det var jätte kul! (tack för att jag fick följa med Jessica)
Men det var väligt varmt men jag är gald att jag fått lite färg på benen :D
Mitt favorit djur är pandan men den finns ju inte där på kolmården, men jag gillar sälar oxå<3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0