Dålig uppdatering på helger

Det ligger till så här, att jag orakr/har inte tid att lägga upp några in lägg på helgerna för att jag har för mycket och göra och är inte inne på internet på helgerna. Men på söndagskvällarna går det bra!

Jessica sov över här denna helg (gasnka ofta gör hon det) Vi Hyrde ju New moon och tittade på den två ggr (a)
o åt pizza,godis och läsk.
Sen idag var det dans och det gick ganska bra fast våran dans lärare (anna) filmade os när vi dansa och det fick vi titta på sen.

 
(fråga mej inte vad jag gör på denna "underbara" bild...

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Så söt! :)<3

2010-03-21 @ 18:22:01
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0