För många ledssa gubbar idag

Nu sitter jag i skolan och det är fredag!
Men idag skulle jag ju ha ätit vofflor med ruvejda och amanda och jag och ruvejda kanske skulle sovit över, men sen visade det sej att jag inte kunde sova över och ruvejda kunde inte äta vofflor:(

Men hoppas amanda kan, anars blir jag väldigt ledssen :(

Nu blev det för många sura gubbar :(

aja,
jag kan inte spilla bort mitt liv på att vara ledssen ^^
:)
:)
Nu blev det för  ånga gubbar överhuvetaget, hihi^
förlåt<3


Men ruvejda vart lite ledssen igår men jag hoppas att hon blir galdare närh on får jessicas present, jag får inte skriva vad det är för jessica för ruvejda kasnke hinner se det här inlägget innan hon får presenten. Jag trro inte att hon kommer hinna men man vet ju aldrig. Jag säger vad et är senare.

Hejdå<3

ps:
Jag gillar inte pungter...

hih


HEJ SVEJ!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0