I <3 Fredagar!

(sorry för inga bilder)


Hej!!
Idag har jag varit i skolan och mäst flummat, jag och ruvejda såg på screm (en skräck film) på ws (hihi) Sen gjorde jag massa och tecken (sånna hära:&) på tavlan för jag var glad för att jag presis hade lärt mej det men sen kom sussan (en lärare) och jag bara "jag sak sudda det här" då sa hon "AA, DET MÅSTE DU VÄRKLIGEN GÖRA! :(


hihi
sen vare lunch men jag lyssan på musik hela tiden typ, sen på samligen prata vi massa med rektorn och sen fick jag och jessica skjus av min pappa.

Nu sitter jag här med mamma och jag och mamma sakbara ha lite "mamma och dotter mys" idag och imorgon sak jessica sova över här och vi sakse new moon efter som den kommer ut på dvd då^^


Kommentarer
Skrivet av: jessica

sv: va?? §

2010-03-19 @ 20:14:45
URL: http://sessiii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0