Lite bilder från i fredags...

Förlåt för att jag inte bloggat, jag hade typ glömt att jag hade en dator..... hihi
Men här kommer bilder från veckan! 
 (det är bilder från mobilen)


Här var i... torstags tror jag... va? Men det var någon gång när vi gick till bagarstugan på lunchen!


 Sötnosen ruvejda tar foto på bullen... ^^



Sen vare ju  ifredags på voffelmakeriet!

Mandas voffla, mums en smurf<3
 
Min voffla (ruwe hade en likadan)
 



Det är sååå dålig kavalité på bilderna, men skit samma ...


Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Men guuud tog du bild? :o<3

HAHA xD Jag älskar er sötnosar!<3

2010-03-29 @ 22:34:47
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0