mc i skolan;P

Hellu!

Idag var vi i skolan och det var ruulligt (men jag jobba it) ja minns typ inte vad jag gjorde på fm men jag tror  att jag....?? AAA JAG HAR TAPPAT MINNET!!
Elr jag var med ruvejda och amanda och vi bästemde att vi kanske ska sova över på lördag... sen så gick jag och ruwe till mc och jag åt glass med pomme (doppa glass i pomme=Mumma) och ruvejda köpte kebbab (BLÄ!!!) och sen köpte jag 2 klubber :)))


PÅ em var det förelsäsnig om.... haha jag vet inte, jag lyssna inte jag bara åt tuyp ett heltpaket med dekstrorol och sen as garva och halva föreläsnigen sov jag på amandas axel XD sen gjorde vi en friends grej (alla kamratstödiare (jag är en av dom) gjorde bara det) och spräjade fina ord på speglarna :D:D


Jag kunde inte ladda upp någon bild, förlåt

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0