Skojig helg!

Lördag- söndag sov ruvejda och amanda hos mej
Vi såg alice i underlandet (3d) och den var helt underbart fantastisk! Min favo film nu tror jag, den rekommenderar jag!

Efter filmen åkte vi hem till mej och såg på barnhemet (andra gången för mej nu) och sen jennifersbody och g-force (haha) fast jag somnade efter halva g-force...^^
Men när vi hade sätt barn hemet vågade ingen sova på madrassen så alla sov i min säng, men jag var så trött så jag somnade dirrekt! hihi

dagen efter åkte vi hem till min pappa o körde Wii och sen följde Ruvejda med mej till dansen med jessica men anna var sjuk så vi fick typ köra jazz dans (haha) men men, nu kommer lite bilder från igår:
 
Hahahdet finns många flera bilder men min dator har gått och köpt glass så han är lite seg...

älskarer

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

HAHA gud va vackert :D

Det var mer street än jazz iaf tycker jag :)<3

2010-03-08 @ 22:21:37
URL: http://ruvejda.blogg.se/
Skrivet av: Kokorochan

Svar: Hihi tack så mycket ^^ härliga bilder :D <3



Kramar<3

/Kokorochan

2010-03-09 @ 13:18:10
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0