Bildbomb!

MIA ÄR MIN SUPERHJÄLTE (eller är det bara jag som är lite dum i huvudet) det finns tydligen e´n minneskortläsare på min dator, hihi.
Här kommer bilder!
Jag o jessica tätältade i fredags men vi sov aldrig i tältet, men vi grilla vegitariskt o annat gått! men sen så hälde jag tändvätsak på elden så att det bara böev värsta explotionen o allt blev bara rött o jag trodde jag skulle dö! haha gud vad läskigt det va! 
Fredags:
 
  
 
 
Lördag:
Då kom Jessicas familj hem till oss o grilla o jag o jessica va med jessicas lillasyster maja<3 
 
 


Nu orkar jag inte mera :D
Men nu måste jag gå o se diary of justin bieber ^^




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0