Bilder från igår!

kl typ halv 7 åkte vi till mc och åt, jag åt glass med pomme<3 
Sen tog vi spårvangen till folketspark och typ åkte massa karusäler så jag typ spydde men as garva xd
Vi åt massa godis och jessica bjöd men och ruvejda på en stor klubba som va väldigt god! Sen vart klokan typ 10 o vi hade inga pengar kvar så vi tog spårvangnen till söder tull och då skulle 116 bussen komma om 25 minuter så vi fick sitta o vänta och samtidigt var det massa fulla männikor som var där och vi var skit flumiga... hah. sen hade vi suttit där i typ 20 minuter och då ändrades sjylten till att den skulle komma om en halvtimme så vi tog spårvangen till en cykel affär sen fick vi gå o i var hemme typ 11?
Sen åt vi ännu mera godis och tog massa bilder sen vart allt rörigt när jag skulle sova för att jag somna med hörlurarna på med musik (som jag brukar göra) men sen vaknade jag typ jätte sent och då var volymen sänkt o massa o mina föreldrar var inte hemma o jessica o ruvejda sov. Sen vaknade jag av väääldigt hög musik o då hade jessica o ruvejda satt på mej mina hörlurar och sen satt på musik så jag vaknade xd
 
 
 
 
 



 






Tack sötnosar!


Kommentarer
Skrivet av: jessica

varsågod ännu sötare!<3

2010-05-02 @ 00:06:52
URL: http://jessicaasandin.blogg.se/
Skrivet av: Ruvejda

HAHA så bäst var det!

Gud vad vacker fjärde bilden är! ;)<3

Och när jag va Måns mohahahaha, älskar er tjejor!<3

2010-05-02 @ 10:06:42
URL: http://ruvejda.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Sötaste <33

2010-05-02 @ 12:45:42
URL: http://miiiisa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0