sluta steka i solen sålstrålen min

Jag är trötter.
Har presis ätit pankakor o det var juvligt gott! Just nu sitter jag ute o bloggar o kollar runt lite, var ute o fota för ut men orkar inte visa bilderna^^

Idag var det skola som vanligt fast jag hade ju hkk (hemkunskap), jag och ruvejda var i samma grupp o vi gjorde falafel o tortilla bröd o typ äpple sak med glass elr nått.
Fick presis reda på att jag skulle diska o det är inte rätvist när man har fått stått o diskat 100 ggr idag redan?

Ruvejda fick sin present som va en perfym som hette typ sweet rose (minns inte vilket märke?) o en hello kitty nesäsär (stavas?)
haha sen var det lite roligt för jag drog bort stolen från ruvejda (jag är bäst) så hon ramla oo fick jätte ont i det roliga va att hon sa "nu ska jag sätte mej fint som en dam" men så finns vet jag inte om det blev...
Haha<3


Kommentarer
Skrivet av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-05 @ 16:29:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0