Boda booooo!

Haha asså gud igår..... och i förrgår....
Jag kan inte ladda upp bilder än för min sladd är hos julia men endå...
i lördags så åkte jag först till julia och sen åkte vi till elsa där viktori va och dom hade lagat mat åt oss som var lite....rolig.... heheh :D
Sen så gick vi bus elr godis, och våra bus behöver inte äns nämnas här xd Sen orkade inte jag och julia åka hem så vi sov hos elsa och viktoria o ch kollade på elsas och julias teater eller nått??? sen på morgonen fick jag och julia ta tag i allt med skjus för att Oliva, emma, davve och wille hade redan sjus men inte jag  ruvejda och julia :( så julias morfar skjussa oss
JULIAS MORMOR OCH MORFAR ÄR COOLA!
det var värsta skoj där men jag klarar inte av grjer man ska tänka på O.o
Sen när vi skulle hem typ klickan 10 fick vi ta bussen från oxelösund till nyköping och sen ta tåget till norrköping, ett minne för livet.
Var hemma typ 1?? elrr någpt...
Kommer bilder imöörn tror jag (:

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0