morgon inlägg

Hej hej, vänner. Idag sak jag praoa.... det har jag nog inte skrivit här va? Nej men jag ska praoa på kapbhal... hahah. usch men det är jätte svårt att få prao i en klädaffär men jag kunde praoa där.... Det är endå något (: Men börjar klockan 10 och ska cykla (usch kalt) ditt typ halv eller något, och klockan är nästan 9. Men jag tycker det är så pinsamt att komma dit! vad ska jag göra när jag är där? dom sa typ att jag skulle gå till kassan men tänk om dom har glömt att jag ska praoa där! Sen bara... vem är du? hahah jag är värsta nervööös. :S Önska mig lycka till så skriver jag hur det gick sen...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0