Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from

Praoen (jag vet inte hur man stavar det, men nu skriver vi som jag gör här va...) Det gick ganska bra fick vika, hänga och larma kläder. hahahs en fick jag klä av massa docker, det kändes lite skumt... O.o
Men ni skulle se min min när jag fick höra att jag skulle larma... haha jag öppnade lådan där dom ligger och ena delen av larmet är som en stor nål, dom som känner mig vet att jag har en väldigt alvarlig nålfobi så jag bara " ska jag stoppa ner handen här?" men det gick ganska bra.
Sen fick jag sätta dit masa roliga klisterlappar! Sånna här organga rea lappar! det var roligast, jag gillar klistermärken.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0