Justin bieber's alla låtar

Pick Me
Where are you now
Can't live Without you
Omaha mall
That Should Be Me
Make up (utan sång, för den har inte kommit ut en men älskar den endå)
Favorit girl
Pray
Be Mine (oxå utan text men längtar massor)
Baby (ft ludacris)
One time
One time (my heart edition)
Eenie meenie
First Dance (ft usher)
Bigger
Runaway Love
Runaway love (ft kanye west)
Love me
Rich Girl ( ft soulja boy)
Somebody to love (ft usher)
Some body to love (ft justin igentligen, eller ushers egna veriation)
Never say never (ft jaden smith)
Never let you go
U smile
overboard (ft Jessica jarrell)
Stuck in the moment
One less lonely girl
Down to earth
Common denominator
Speaking in tongues
Up
shawty let's go ( Om den räknas men jag tycker det och det är min blogg^^)
Jag vet, inget liv.
Vet inte om jag glömde någon, komentera i så fall.
Detta tog mer en 1 timme att göra, kunde inte sova så det belv så, har lyssnat på alla låtar nu oxå, idag.
Någon annan gång (när jag inte har något liv) så kankse jag lägger upp alla covers, vem vet.
asså gud, jag förstår inte hur mycket man kan älska en människoa som inte vet att man existerar....♥

Kommentarer
Skrivet av: arlinda

vilket bra inlägg, fuck va många låtar han har då:o ja tror du glömde dr. bieber fast den kanske inte räknas (a)<3

2010-11-24 @ 12:27:12
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Skrivet av: arlinda

jag vet precis hur du känner, asså jag känner mig heelt patetisk när jag sitter här och typ tjuter för att jag älskar honom så sjukt mkt, och han vet inte ens att jag finns..:(<33

2010-11-24 @ 23:11:03
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0