1600 elr nått..

 

Hej igår sov jag hos jessica och efter skolan gick vi på stan och jag köpte grejer för typ 1600 tänkte ladda upp bilder men nehäj... jessica hade raderat bilderna elr nått.... fatta inte O.o´OCh min kareraär uralddad så jag orkar inte... 

Men jag skriver lite då...

  • En t-shirt från T-shirt sotore
  • en stor vit t-shirt från monki
  • lösögonfransar
  • silkesdroppas för håret
  • trippeltång
  • mascara
  • foundation
  • foundation borste och puderposrte
  • jeanse från vero moda
  • örhängen
  • rosa stor halsduk från monki
  • Vantar från monki
  • ögonfransböjare 

det vart typ det...
kanske glömde något men men (:


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0