Vet du vad?

Idag är det min födelsedag!
jessica har sovit hos mej så hon har varit med och sjungit för mej :D
Av mamma fick jag:
Silver örhängen som det står typ tro, hopp och kärlek (fast på engelska) och ett silver armband.
Hello kitty Hörlurar (färglada)
Avrils nya perfym "Forbidden Rose"  Med en ring oxå.
El tandborste ( haha)
Morgonrock

Av pappa:
En rosa söt spargris med massa hundra lappar i :D
jag bara tog ut mera och mer, deet var 20 hundralappar i så allså 2000 kr :D

Av Jessica:
En svart genomskinlig skjorta
Svarta nördisar, (har redan men det skadar inte med flera(: )
rosetörhöngen
Hjärt örhängen
Monki strumpor ^^
Svamp pärlplattor! 

Sen fick jag farmors present oxå och det var 800 kr, så jag har nästan 3000 kr nu och förut var jag pank xd
Men jag tror jag ska typ köpa skor och en vidio kamra och lite kläder för det :D





iiiiip,
Snart kommer pappa och hämtar oss (vi har studiedag idag och allt) och då ska vi köpa massa godis och balonger och sen kommer mina gäster hit och alla ska sova över och vi ska ha "finaste pyjamas tävling" och jag är dommare ^^
Sen på Lördag ska jag sova hos ruvejda och jag tar med mej kameran så det bler massa bilder från hela helgen :D:D:D


Bilderna på presenterna kommer :D

Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Grattis Emely! Hoppas du får en toppen dag! <3

2010-10-08 @ 15:15:05
URL: http://lisaistheone.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0