Glad alla hjärtans dag!

Är hur trött osm hälls på grund avv att man varit vaken sen 2 inatt och kollat på Grammys, men jag orkar inte skriva om hur arg vag är på att hon som jag aldrig kommer minnas vad hon heter van över Justin för att det har typ alla beliebers redan gjort så jag avstår och håller min ilska kvar i mig för att det är alla hjärtans dag! :D

IDag var det alla hjärtans dag och efter skolan så köpte jag en ros till min mamma och bjöd Jessica på våfflor hemma hos mig och så fick jag massa klubbor av henne + att vi plugga och var duktiga! men nu måste jag gå och fixa och städa i köket innan mamma kommer hem för att jag lova henne det och hon kommer om cirka 10 sekunder så, puss och jag älskar er♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0