HATAR MITT HÅR

Det belv helt misslykat i går men mamma är så snäll så jag ska få fixa det hoss frisören imrgon klockan 3 (: Jag låg och tjöt igår för att jag inte orka med det längre, jag var så jävla nära att bara klippa av allt ska ni veta.

Men efter vi hade bokat tid så köpte jag en par mönstrade tights och en lila mössa!

Sen så ska jag vara med ruvejda på stan imorgon men jag ska klippa mig men ah.... Sen så Ska Danile (vinnaren i ung och bortkämd) vara i norrköping hos en kompis i helgen så gissa vem som kommer vara värsta stakern?

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Han kommer vara på stan på Lördag, AAAAH! Vi måste gå Emely, Julia hänger på (vi är sams) AAAAAAH älskar honom, vi ska vara hans stalkers <3

2011-02-24 @ 17:00:57
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0