Jag drömde om Selena Gomez?

Jag måste bara bäretta om min dröm.
Först så var vi någon stan i LA och det var typ en stor maskin som förstörde hela Världen och den började med LA och jag och massa människor gömde oss på flera ställen men den försökte krossa oss (lyckades nästan) och sen så flydde vi hem till sverige och Selena Gomez följde med? och hon hade med sig typ 5 killar som hon var helt kärleksfull med och jag fick ett sotor dampanfall på henne och började kasta potatis på henne för att jag trodde hon var elak mot Justin och sen så mins jag inte mera....
Mina drömmar har blivit så konstiga på senaste tiden...

Kommentarer
Skrivet av: arlinda

hahahah omg hhhahahaha kasta potatis, de är bra de!:D<3

2011-02-20 @ 12:09:44
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0