Justin Bieber Noveller

Jag Läser så många Jb noveller nu och jag blandar typ ihopp alla och det är så jobbigt men jag ska korta ner lite på novell läsandet och bara läsa "His world through my point of view" och Arlindas och sen så klart den jag har läst i typ en månad nu och bara väntar på part 51 på andra säsongen det ända sorgliga med den är att när jag började läsa den så var det mamma som ringde och sa att dom hade avlivat Sumo :/
Men jag äslar den och kan typ inte sluta läsa och sitter och tjuter när jag läser den!!!
Men puss på noveller, även om dom gör så jag får IG i skolan (:

Kommentarer
Skrivet av: arlinda

så jääävla söt du är :D<3

2011-02-15 @ 11:05:41
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0