I Gamleby

Olivia gör charderde och vi måste vara tysta.
HEj jag heter emleby
JAG OCH JULIA ÄGER MCR BILJÄTTER!!!!!!!! STÅPLATS,
TÄNK STACKARS BARN SOM VILL SOVA, ASSÅ ALLA BORDE SE HUR DET SER UT VÅRAT RUN NU, JAG SK AKSIRVA NÅGRA MENINGAR SOM FOLK S'GER
oAJE 
rUVEJDA: VAR?
rUVEJDA:ALLA HÅLLER KÄFTEN OCH KOLLAR PÅ MIG!

PPNADE TYP...
*
RUVEJDA SLICKAR SIG PÅ FINGRET OCH GER PEDDO BLICK
ALLA BLIR TYSTA.
jULIA:KAN JAG FÅ CHIPS?
RUVEJDA:FLYG CHPS FLYG!
JULIA:OM VII BARA HADE ETT FISKESPÖ!
RUVEJDA:JAG KOMMER!
jULIA: ASSÅ MAN SER DIN RÖV RUVEJDA
OLIVA:MM
rUVEJDA MEN KISSA PÅ DEJ DÅ
jULIA:ARABISKA NATT
oLIVA: VAD SÄGER JULIA?
rUVEJDA: SHAKE YOUR ASS, SHOW ME WHAT YOU GOT!

pUSS OCH SUG!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0