Mår inte så bra

A,B,C,D,E,F,G. Gummy bears are chasing me. One is red, one is blue, one is trying to steal my shoe. Now I'm running for my life, 'cuz the red one has a knife.

Sov hos jessica igår, vi typ hyrde en film och gick till coop och köpte mat och godis (jag köpte pucko xd) och sen gick vi hem till henne och lagade mat och sen var vi ensamma hemma hela kvällen, vi typ snacka och kolla på film och spela monopol och Från A till Ö klockan halv 2 på natten xd (jag fölora på bägge) sen gick vi och lade oss, och jag typ gick hem direkt på morgonen för att plugga men det var jobbigt så jag slutade, men jag mår inte så bra just nu, mår illa :/
Random bild från datan som jag tog någon gång som jag redan vet ser hemsk ut xd

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0