Mitt hår

Som ni vet var mitt hår svart och nu vill jag få det blont (min naturliga hår färg) Men jag har inte rikgit klarat det.... först gjorde vi (jag och jjessica) avfärgning och då blev det röd/brunt och sen färga vi det blont och då försvann bara det röda så det blev brunt? pluss att min utväxt ser helt fel ut. Men nu har vi ringt runt och jag har kollat på internet och min mamma har gått med på att hjälpa mig så idag ska vi slinga mitt hår (vi har ringt min mammas kommpis som har varit frisör och nu vet vi vilken ärg vi ska köpa och allt men grejen är att jag behöver slinga det typ 3-4 ggr men jag måste börja någon gång så det blir kankse att böraja idag!
Så alla som läser min blogg som ska till gamleby får, mitt hår kommer troligtvist se helt fel ut denna vecka så att ni vet... (:
Men det ska bli blont människor!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0