Så Här är det att vara flum ensam

Jag Sitter här och kollar på videos från min webbcame, hahah vad skojjiga dom är, typ när jag springer omkring med en majsburk och resten av folket plattar håret och låssas att den har en seamisisk (hur stavas det? O.o) tvilling! Gud mina vänner asså XD
Så här är det att vara flum ensam!
JAG VILL HA VÄNNER MEN JAG HITTAR INGA!
<(^•^)>
=KRAM!
Hahah jag skulle typ låssas att jag skulle flyga iväg men nu ser det ut som om att jag totalt misslykades att skrämma någon. lol (HAHAHAHAHAHAHAHA VAR BARA TVUNGEN ATT SKIRVA "LOL" FÖR ATT OLIVA HAR SAGT DET MASSA I SKOLAN IDAG OCH JAG FÅR DAMP PÅ DET ORDET!)
SWAGGER♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0