Snälla ge mig två sekunder innan du ger up.

Idag är det lördag och därför var det fredag igår och därför var det 100% party igår och JAG MISSA DET PÅ GRUND AV MIN STUKADE FOT! SOm jag stuka på orienteringen! visst jag kunde gått, men samtidigt är det inte kul när man inte kan dansa för att det är ju därför man kommer dit? Men men, Idag ska jag PLUGGA mm jätte kul.

efter som jag sitter vid en gammal dator så finns det gammla bilder här, må min hårfär som jag hade som jag DÅ tyckte var jätte ful men nu så älskar jag den! Så trött på mitt hår (förlåt för att typ alla inlägg handlar om mitt hår)

Jag gillar CAPSLOCK idag.


Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Du skulle inte kunna dansa för det var så tight och folk skulle trampa på din fot hela din :(<3

2011-05-21 @ 13:11:53
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0