Remeber me

 
Hadling:
Det hadlar typ om en kille som heter tayler (robbert pattison) som lever med sin rumskompis i en synkig lägenhet och hans pappa är rik men bryr sej inte om familjen så mycket och tylers lillasyster som är väldigt duktig på rita. Tylers bror hade tagit själv mord och så. Sen blir han med om typ ett båråk och slår till en polis och sen blir han kär i polisens dotter osv.

Vad jag tyckte:
Filmen var jätte bra! Det var ett hämsk slut (ska inte avsloja). Jag börja snyfta och fick tårar i ögonen jag skrattade och blev känslosam, jag älskar när det blir så! filmen var underbar! robber pattison gjorde filmen så mycket bättre genom att bara visa sej men enå
då^^
 bilder från filmen
  

Filem berörde.


Hur många cupcakes?
 
Den hade fått 5 om den inte sluta som den gjorde...


Kommentarer
Skrivet av: Fatima

Ska se den 8)<3 Rob är såå grr i den haha :'3!<3

Jag är Robsessed duvet ^w^

Menkommer INTE se Bel Ami, för jag bara spyyyr då. Rob i kostym & hatt.. nej tack :]

2010-04-11 @ 12:08:15
URL: http://pilotdreams.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0