Vackert väder!

Idag när jag vackan var det så ljust ute så att jag trodde jag hade försåvit mej! Men sen när vi åkte till stan määrkte jag att jag glömt nyckeln så jag hade ingen cyklenyckel så jessica fick sjussa mej till skolan fast hon hade punka på ena hjulet så det gick sådär xd
men jag letar fortförande efter min nyckel men hittar den inte..
Men sen vare skola o det gick väll bra antar jah...
Men efter skolan åkte jag och jessica till media markt och toys rus, mc och djur magasinet... haha. Måste bara säga att jag älsakr att åka buss!
Sen´åkte jag hem o bråka med föreldrar och nu sitter jag och tänkte läsa min frida tingen för jag har tråkigt^^
'
ni kanske inte ser men det hä mobilsmycket köpte jah ida;D
 


Kommentarer
Skrivet av: jessica

sötnose<3

2010-04-27 @ 18:01:22
URL: http://jessicaasandin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0