11 saker du kanske inte viste om mej

1. Första gången jag hörde justin bieber var jag 100 % säker på att det var en tjej.
2. Jag vill inte bli längre, Jag hatar att va längre en alla mina kompisar
3. Jag hatar att prata problem med männikor men gör det ganska ofta
4. Jag får inte måla om mitt rum förns jag tar bort min justin bieber vägg.
5. Jag kan inte stava till afisch?
6. Jag lär mig själv japanska?? haha
7. Jag hatar tårta
8. Jag spelar gitarr och skriver egan låtar
9. Jag har två stora drömmar, Träffa justin bieber och bli skådespelare.
10. Jag ska färga håret mörkare med funderar om jag ska bli blond igen.
11. Jag vill kasta min dator i golvet

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0