Justindrewbieber.blogg.se tävling!

http://justindrewbieber.blogg.se 
http://justindrewbieber.blogg.se/2010/august/utkast-aug-30-2010.html#comment
 
Om jag någonsing har drömt om Justin ?
Svar:
Många gånger, han är med och typ vinkar i alla mina drömmar men min mäst speciela var att han skulle inte ha en konsär i sverige men han skulle vara här. Så alla på min skola åkte båtar i typ kloaken elr något (haha)  och alla mina vänner dissa mej och min ena vän ville inte följa med (hon är oxå ett fan av justin, jessica heter hon) och sen åkte jag iväg på massa glasspinar med massa okända männikor men våran glasspinnebåt gick sönder :( men då gick jag ut från kloakerna och där var min pappa på en resurang och sen ser jag justin stå till ingången till resturangen och sen springer jag fram och kramar honom och försöker ta ett hårstrå från honom (fråga inte varfrö) och då bakade han undan och sen kom det typ maaaassa skrikande tjejer springande och knuffade bort mej och sen kommer min ena vän som inte vilja följa med och jag frågade om hon inte skulle komma fram och försöka krama honom men då började hon gråta och sen gick alla fansen och justin gick in i resturangen igen och resturangen var stänggd så ingen kunde komma in. Men sen kommer min andra vän (ruvejda) och vi knackar på och då kommer ryan butler och öppnar och då bärettar vi att våran vän jessica jätte gärna vill krama justin så då kommer justin och han typ tvekar om han ska krama henne sen så pussar han henne på kinden ist (snacka om att jag blev tjurig) fast sen fick vi komma in och då satt alla justins vänner där och dom bjöd oss på vegitariska saker dom hade grillat och sen hände massa saker och sen fråga justin om vi ville ha saft och bulle och då sa vi "såklart!" sen satt vi där och då vaknade jag :(
Det roliga va att dom prata amerikanska och vi svensak, men vi förstog varandra endå ^^



Blir värsta super glad om jag vinner :D:D:D:D


Länkar igen
http://justindrewbieber.blogg.se/2010/august/utkast-aug-30-2010.html#comment





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0