längesäääään (stavningen är vacker)

Har inte bloggat på länge men jag har inte gjort något specilet förutom agustifestivalen :D:D
och börjat skolan...?
Igår var Jag jessica. julia och ruvejda på rix fm festival och åkte karusseler, vi åkte Break dance, virvelviden, extrem fly och  det kanske inte va något mera??
Vi kom nästan längs fram på rix f fast sen kom vi bort från varandra när typ eric (stavaar den med c elr k?)grönvall skulle komma upp på sennen så dom kom jag fram till stackettet presis där han hoppa ner och ställde sig och han tog tag i mitt lilfinger (haha)
Jaa här är ett fint kort.
Lite suddigt men endå?? ^^

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0