JULLOV!

SUPER DUPER GLAD :D
Hej, idag blev det lov!
Först hade vi avslutning, blev värsta glad för att jag fick G i alla ämnen, var nästan 100 % säker på att jag skulle få IG i tyska men nej, jag är bäst (a)
Sen är jag extra glad för att jag, Ruvejda, Olivia och Julia får sova tillsammans i Gamleby efter jullovet!
Efter så gick jag, Jessica, Ruvejda, Julia, Emelie, Rebecka, Hanna och Elin till våffelmakeriet och öppnade massa julklappar, Jag Visar senare vad jag fick :D
Sen så följde jag och julia med Jessica hem och jag ringe till modeklipparna och frågade hur mycket det skulle kosta att färga blont från svart (blont är min naturliga) HAr ju bestält blont löshår och allt, men det skulle kosta 1500:- men kunde bli mera, det spela roll hur mycket avfärgning dom skulle behöva ta O.o
Får övertala Föreldrarna senare.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0