Ni betyder så mycket<3

                                                                     Jessica sandin
                                                                            ABV 
                                                      
Du är den som står mig närmast, man kan inte komma närmare. Jag minns första gången vi sågs, tack simon. Jag skulle inte vara någonting utan dej, då hjälpte mej up, du gjorde så att jag såg positivt på livet jag lever. varje gång jag är ledsen så är du alltid bered att svara i telefånen, du öppnar alltid dörren åt mej när jag står där gråtandes, du lyssnar alltid när jag bara babblar om hur dåligt allt är. Du har ingen aning om hur mycket du har hjälp mej det här året som vi varit som närmast varandra. Jag vill stanna hos dej, jag vill aldrig gå hem när jag är hos dej. Ditt hem är som mitt, jag trivs så mycket bättre där en här. Du är som min förebild, jag vill bli som du, du har ingen aning om hur mycket jag vill leva ditt liv, vare en sån underbar människa som du. Du har seriöst inga fel på dej, du är så bäst. Vi har alltid varit så bra vänner, ända sen vi var små. Du har alltid ställt upp för mej, varit på min sida. Jag vill att du ska vet att jag alltid finns här för dej med, alltid. Jag vet inte hur många gånger jag kan säga att jag älsakrdej, jag älskardej. Utan dej skulle jag inte finnas här på denna jord, jag skulle varit borta då. Du och jag jessica, det kommer alltid att vara så.
Jag är säker på att du och jag kommer hålla ihop livet ut, för vi har klarat något som många bästa vänner inte klarar, vi har aldrig bråkat, aldrig, aldrig ens tjafsat.
du är så mycket. Vi delar så många minnen, öland, alla gånger vi sovit över, alla pratstunder, alla gånger vi suttit på vårat berg och svullat med godis, alla våra utflykter, nyår, tyskland, stockoholm och så mycket mycket mera. Sånt glömmer jag aldrig.
                               
                                                               DU OCH JAG MOT VÄRLDEN 
                                                           älskardej då, nu o föraltid jessica<3




                                                                    Ruvejda Hrustanovic
                                                                                BV
                                                  
Min lilla sötsak, man kunde aldrig tro att just du och jag skulle bli vänner för ett år sen, men titta nu! nu är vi bästa vänner föraltid! Du får mej att le så brett att jag spricker, du får mej att tänka på annat så jag blir glad, du förklarar för mej att jag är en bra människa. Du vet att jag finns alltid för dej, alltid. Lyft bara på luren och slå mitt numer (elr nu är försej mobilen borta men endå) ditt leende får mej att tro på lycka, din positiva insstälning får mej att tro att våran jord aldrig kommer gå under. Du lyser upp mitt liv, du är den lilla lampan i mitt liv som ser till att det aldrig blir mörkt. Du har haft det jobbigt men du kämpar, det får mej att kämpa, du ger mej så mycket hopp. Du får lova mej att aldrig byta skola, såna tankar bränner jag upp och det vetu! du är coolast och sötast, det kan jag erkänna. Jag vill ha dej här hos mej nu! Vi har det jobbigt bägge två fast på olika sätt, jag kommer alltid stå på din sida och alltid försvara dej, jag ska hjälpa dej, jag ska hjälpa dej med ditt liv, du ska klara det här! Vi biter ihop och visar världen att vi är starka, men såå mycket starkare tillsammans.

Du och jag är så olika men endå så lika, vi tror på olika saker, vi delar inte samma religon, vi tänker olika och vi lever olika. Men vi är vänner endå, eller hur? Vi har också så mycket minnen ihop, valborg, skräckfilms kvällar, alla gånger vi har garvat så mycket så vi fått ont i magen i skolan, alla gånger vi har skämt ut os (o det är många gånger), pratstunder på min studsmatta, alla gånger vi pratar i webbcame och garvar igäääl oss. Men vi behöver felra minnen, och det ska vi skaffa i sommar!  
                               
                                           VI SKA KÄMPA MOT ALLT DET ONDA TILLSAMMANS!
                                                                   älskardej vejda<3


                                                                     Lovisa Nordqvist
                                                                            SYSTER
                                             
Min barndomsvän, min bästaste barndomsvän. Du är expert på att få mej att gråta glädje tårar. Du har ingen aning om hur mycket du betyder för mej. Jag kan inte tänka på tiden på dagis utan att fälla en tår. Vi delade på allt, vi hjälpte varandra att växa upp och bli stora, jag minns när vi spilde vatten på mitt golv, vi hjälptes åt att kämpa med att torka upp det så att inte min mamma skulle se, trots att vi bara var 3 år. Du var min idol, du gillade inte potatismos, då gjorde inte jag häller det, du älskade peppar, då gjorde jag med det, du vill inte leka den leken, du vill inte jag häller det. Du är så underbar på msn gumman, det skaru veta, texterna du skriver får mej att bli så glad.   
 
"du vet när vi var små? vi lekte .. vad heter det.. underhökensvingarkom? tror jag. vi sprang & vi höll varandra i handen för att en av oss var snabbare så skulle den andra hänga med i farten, alla fall kände jag mej starkare för att du var vid min sida & höll mej i handen. vi lbev starkare tillsamans. <3 min hand är alltid ledig för dej <3"

Jag var så rädd att vi skulle släppa varnadra, inte vara så nära som vi va, men vi hittade tillbax till varandra. Du har hjälpt mej så många gånger när jag varit ledssen, jag tänker tillbaka på alla gånger du stöttat mej och sagt att allt kommer att bli bra, när du sa att jag var som en syster för dej så insåg jag att vi är systrar, systrar för livet. Du var den första kompisen jag hade, den första personen som jag berättade allt för. Du känner mej så bra och man kan vara sig själv med dej, det är så det ska vara!
                          
      Lova mej att vi ska fixa mera minnen, lova det! Jag saknar dej så mycket, jag vill andrig släppa taget om dej<3
                                                                     Älsakr dej lovisa<3

 

 

Ni är dom bästa som finns.

Jag vill bara att ni ska veta det.

Hoppar ni hoppar jag.

Utan er är jag inget.

Ni är mitt liv<3  


Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Aw Emely! Du förstår iväll hur sjukt glad jag är att ha dig, jag ska skriva ett inlägg i min bloogg så det får du läsa, för annars blir det en för lång kommentar här xD! Är så himla glad att du finns i mitt liv!

2010-06-08 @ 19:12:46
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0