Sommarlov!

i torstags kväll sov jag och vejda hos jessica. vi gjorde inget specielt efter som jag kom hem till henne runt halv 10 för jag hade varit på min kusins student sak innan ;D
Men sen typ kl 12 på natten så halvsov typ jessica och ruvejda förskte plugga och jag var över pigg. men vi somna typ 1 elr nått och sen gick vi upp halv 6 och gjorde iording os till skolavslutingen som börja halv 9. Sen vare tråkigt väder så man vart ledssen men det gick bra endå. Fröutom att efter allt så hade jessica åkt hem och jag och ruvejda o olivia stod mitt ute i regnet och viste inte vad vi skulle göra, men jessicas pappa hemta os och då vare bara jessica och maja hemma, så vi var där med dom i typ en timme och sen åkte jag ruvejda och oliva till mc o satt där i typ en timme.

efter det gick vi till arbetsmuset och något mera musemum och vi tog bilder på hur vi skulle se ut när vi var gammla och haha gud va kul vi hade sen hitta vi i ett musemu ett rum där man kunde trycka på knappar så speladedets musik å så vare värsta diskolampan haha
Sen följde vi olivia hem och sen satt jag och ruvejda i något hus med massa trappor i i typ en timme för att det regna, vi skulle gått till skum saken i folkparken men orka inte på grund av vädret ;/


Nu äre lördag, o sommarlov!


Kommentarer
Skrivet av: KusinVitamin

härligt med sommarlov nu gumsan! :) o va kul att du kom på min student. Du växer så det knakar, men längre än mig blir du inte lillfis. ;) hoppas allt är bra med dig, KRAM :) <3

2010-06-14 @ 22:25:48
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0