Anonyma kan dra åt pipsvängen!

asså snälla?
Alla som skriver elaka komentarer måste det vara något fel på? snälla skriv vad ni heter??
För någonra dagar sen fick jag en komentar där det stod:
Postat av: ( den skrev inget namn)
man kan ju lära sig att stava!

Svar: Läs inte bloggen o du har problem? 

sen så var det någon på mitt Bloglovininällsom bara:
Postat av:SAMMA!
Jag-.-

svar: Jag förstår inte rikitgt vad du menar med "jag" så vi kan ta och glömma det





Eftersom den hette samma påden andra komentaren måste det väll varasamma som komenterade, så då var det ju trevligt att du kollar på min blogg ganska ofta... 


aja, till du anonyma:
Våga stå för vem du är...



Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Men det finns några som känner sig obekväma och säga saker som man tycker och det får man accpetera!

2010-03-23 @ 16:18:04
URL: http://ruvejda.blogg.se/
Skrivet av: LISA :P

hahah förlåt emely! Det var jag (LISA) hehe

jag skrev fel på kommentaren innan (jag skrev jaf) Då blev jag sur på mig själv för jag brukar alltid kolla vad jag skriver så skicka jag

(SAMMA! jag* -.-)

Ville bara säga det x) Inte jag som skrivit det andra, den som gjort kan ju bara skjuta sig i huvvet =D Måste ses!

2010-03-23 @ 20:30:17
URL: http://lisaistheone.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0